Blog Detail
Mami, alapteaza-ma!
http://atasatlasanulmamei.blogspot.com/
Promote and support breastfeeding.
About a breastfeeding toddler.
Recent Posts
Alăptarea reduce riscul de poliartrită reumatoidă pentru mame
Femeile pot reduce riscul de a suferi de poliartrită reumatoidă cu 50 % dacă alăptează timp de un an sau mai mult, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Spitalul Universitar Malmo, Suedia şi publicat în "Annals of Rheumatic Dise...
Multe spitale din SUA descurajează alăptarea
Majoritatea spitalelor şi centrelor de naştere din SUA au practici care determină mamele să nu alăpteze, potrivit unui studiu realizat de Centrele pentru Controlul şi Prevenirea Bolilor(CDC). În prima revizuire la nivel naţional a practicilor...
Alăptarea reduce riscul de cancer mamar şi pentru mamele mai în vârstă
Potrivit unui studiu prezentat la reuniunea anuală a Asociaţiei Americane pentru Studiul Cancerului din Los Angeles, USA, femeile pot reduce riscul de cancer mamar prin alăptare, chiar dacă acestea au primul lor copil mai târziu în viaţă. Cer...
Alăptarea îmbunătăţeşte sănătatea mintală a copiilor
"Un nou studiu australian a constatat că sugarii care sunt alăptaţi pentru mai mult de şase luni au o sănătate mentală mai bună, din timpul copilăriei, în comparaţie cu sugarii alăptaţi pentru mai puţin de 6 luni. Cercetătorii de la Un...
Alăptarea şi icterul
de Dr. Jack Newman, MD, FRCPC, 1995-2005Icterul se datorează unei acumulări de bilirubina în sânge, un pigment galben, care provine din distrugerea celulelor roşii îmbătrânite. Este normal ca celulele roşii îmbătrânite să se distrugă, d...
Observaţi semnele naturale înainte de a începe diversificarea
Încă mulţi pediatri recomandă începerea diversificării între vârsta de 4 şi 6 luni, în timp ce Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă ca bebeluşii să fie alăptaţi exclusiv pentru primele şase luni de viaţă. Pentru a preven...

